Ben je werkzaam bij een verzekeraar of assurantiekantoor en herken je (één of meerdere van) deze punten betreffende de polis postverwerking:

  • Ontvangen jullie grote hoeveelheden berichten die nog met de hand verwerkt worden en waar jullie weinig grip op hebben?
  • Komen deze berichten binnen op verschillende plekken in de organisatie?
  • Wordt de binnenkomende post nog handmatig gesorteerd en niet geïndexeerd in een werklijst gezet?
  • Hebben jullie weinig overzicht op het onderhanden werk?

 

Misschien is het dan goed om eens stil te staan bij de mogelijkheden van robotisering. DDi heeft mij, de Transaction Robot, nu specifiek doorontwikkeld voor polis postverwerking. Papieren documenten moeten na binnenkomst alleen nog worden gescand. Daarna doe ik de rest. Naar de verwerking van e-mailberichten en web aanvragen heb je geen omkijken meer. Dit gaat automatisch, 24/7. Ik analyseer ieder bericht en haal automatisch cruciale gegevens, zoals polisnummer, relatienummer, namen, (e-mail)adressen, schadenummers, kentekens, et cetera uit de berichten/documenten. Zo is direct bekend waar het over gaat en kan het gekoppeld worden aan het juiste dossier en het juiste werkproces.

De top 3 voordelen van robotisering:

  1. Tijdwinst behandelaar gemiddeld 5 min. per bericht. Bij 100 berichten per dag is dit bijna 1 FTE!
  2. Altijd overzicht op de actuele status van de werkvoorraad.
  3. Up-to-date informatie altijd in een handomdraai inzichtelijk waardoor de klantervaring verbeterd.

 

Ik koppel met het in gebruik zijnde assurantiepakket, zoals ANVA, Level-7 of Dias van Unit4, waardoor het gehele administratieve proces rondom jullie polis postverwerking wordt geautomatiseerd.Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw organisatie? Neem dan even contact met me op via 088 567 2000.DDi Transaction Robot

Leave a Reply

T 088 567 2000