ActueelPost

Een nieuwe uitdaging: universele werkwijze

By 2 augustus 2018 No Comments

Hallo allemaal!

Vandaag ben ik op kantoor om er weer hard tegenaan te gaan! Eerst ga ik even langs mijn collega, Erik. Hij zal hieronder de situatie schetsen waar hij tot kortgeleden tegenaan liep.

Een aantal maanden geleden gebeurde het weer. Erik moest zijn collega’s in de backoffice wijzen op het feit dat hij niet in één oogopslag kon zien wat de status is van een bepaald polisdossier. Dit gaat ten koste van zijn productiviteit. Erik moest hierdoor onnodig veel in de “papieren” duiken alvorens hij zijn directe klantenkring van advies kon voorzien.

Mede vanwege de irritatie van Erik, heeft de directie van het assurantiekantoor mij, Transaction Robot, aangenomen. Na een analyse op de werkvloer en een strak projectplan kon ik direct aan de slag! Ik zorg er nu voor dat de inkomende documentstroom op een universele wijze in het assurantiepakket terecht komt. Uiteraard op klant/polis/schade niveau. Ook kijk ik of er nog een actie (agenda-item) openstaat op een dossier. Mocht dit het geval zijn, dan werk ik het agenda-item bij en plaats ik het document in de werklijst van de behandelaar.  Dit naar tevredenheid van Erik en mijn nieuwe collega’s in de backoffice.

Komt deze situatie jou niet onbekend voor? Neem eens een kijkje op de DDi website, of contacteer een consultant op: 0885672000.

Tot volgende week!

Transaction Robot

Leave a Reply

T 088 567 2000