Schadedossiers, daar weet ik alles van

En, ik kan direct wat werk van je uit handen nemen.

Laat mij het repeterende werk voor je doen.
Automatisch, snel en foutloos!

Hoe? Bel me gerust: 088 567 2000

Status monitoren

Ik monitor continu de status van ieder schadedossier. Ik hou voor je bij wanneer er reminders verstuurd moeten worden. Ik kan deze zelfs voor je versturen. En als er een bericht binnenkomt, werk ik direct het dossier bij en breng ik je op hoogte.

Next Actions uitzetten

Bereikt een schadedossier een bepaalde status, dan kan ik op basis van de regels vervolgacties uitzetten. Een expert inhuren bijvoorbeeld, een herstelbedrijf inschakelen of om aanvullende informatie vragen. Natuurlijk houd ik de reacties goed voor je de gaten.

Makkelijk samenwerken

Wie er actie moet ondernemen, is vaak afhankelijk van verschillende parameters. Denk aan branche, maatschappij/agent, soort schade, hoogte schadebedrag, of risicoprofiel. Ik ken deze parameters uit m’n hoofd. Ik weet dus altijd voor welke schade welke behandelaar nodig is.

Actua Nederland maakt het helder:
Groeien zonder kopzorgen!

Hoe doet Actua dit?

Compleet dossier

Komt er een nota binnen, dan koppel ik deze met het dossier. Doe ik ook met de expertiserapporten, kopiebonnen of schaderapporten van de tegenpartij. Als je wilt, kan ik ook van ieder dossier bijhouden of alle informatie compleet is.

Audit trail

Iedere handeling binnen het schadeproces leg ik vast. Dynamisch bouw ik zo een keurige dossierhistorie op. Ik weet precies wie op welk moment welke actie heeft ondernomen. Deze audit-trail blijft gekoppeld aan het schadedossier.

Koppelen met

Ik waak ervoor dat je ook maar iets dubbel hoeft te doen. Alle informatie wissel ik uit met je assurantiepakket en andere schadesystemen. Bovendien koppel ik het schadeproces aan je digitale postkamer / KCC en natuurlijk aan jouw excassoprocedure.

Automatiseer net als Actua jullie schadebehandelprocessen.

Dit wil ik graag voor je bereiken

Tijd besparen

Want alles wat automatisch kan, dat doe ik dan!

Klanttevredenheid

Oftewel: ik doe het ‘rotwerk’, jij hebt tijd voor de klant.

Rust bewaren

Ik houd alles in de gaten en breng je op de hoogte.

Ik help je verder met de digitale transformatie van je schade administratie Laten we kennismaken