Administratieve, repeterende handelingen zijn vervelend, zonde van de kostbare tijd en foutgevoelig. Het DDi RPA Platform – Robotic Process Automation – heeft één duidelijk streven: “Alle repeterende werkzaamheden in de backoffice tot een minimum beperken. Overbodig werk uit handen nemen, zodat medewerkers zich kunnen richten op het echte werk.”

De diversiteit aan mogelijkheden die het DDi RPA Platform assurantiekantoren en verzekeraars biedt ontwikkelen zich maandelijks. Deels door de kantoren (lees gebruikers) zelf. Deels door de uitbreidingen en verbeteringen die we zelf doorvoeren.

Een belangrijk uitdaging is om jou hierover goed te informeren. Ook als je nog overweegt de Robot in je bedrijf in zetten. Het liefst persoonlijk in een één-op-één gesprek, of als we elkaar treffen op congres en/of andere gelegenheid. Echter, de ontwikkelingen gaan nu dusdanig rap dat we de spreekwoordelijke handen en voeten te kort komen.

Via de blog “DDi RPA@jouw afdeling”, willen we je wekelijks kort informeren over nieuwe, verbeterde en ook nog bestaande mogelijkheden van het DDi RPA Platform. In onze ogen lijkt het ons zonde als je niet weet wat de Robots allemaal voor je kunnen betekenen. M.a.w. werk (deels) uit handen nemen, tijd besparen en kosten reduceren.

Voor de inrichting van het DDi RPA Platform kan je contact opnemen met onze consultancy desk via 088 – 567 2000 of stuur je mailbericht naar cd@ddi.nl

Leave a Reply

T 088 567 2000