ActueelDocumentenPost

Bundelen uitgaande poststroom

By 9 augustus 2018 No Comments

Hallo allemaal!

Vandaag ben ik onderweg vanuit het DDi kantoor in Hoofddorp naar misschien wel mijn potentiƫle werkgever in Maastricht. Ik heb een afspraak met Ed, directeur van een volmachtkantoor. De focus van vandaag ligt bij de verzending van documenten naar de eindklant.

De laatste tijd komen er steeds meer opmerkingen bij Ed binnen over de wijze waarop zijn kantoor de polis, internationaal voertuigbewijs en bijbehorende factuur naar de klant stuurt. Op dit moment wordt de polis gemaild en komt het internationaal voertuigbewijs met factuur pas een dag later bij de eindklant terecht. Het komt net iets te vaak voor dat de klant na het ontvangen van het eerste document al gaat bellen naar het kantoor over het ontbreken van de overige documentatie.

Als vervolgstap hebben Ed en ik afgesproken om te kijken of wij bovenstaande situatie zo kunnen gaan inrichten dat de klant zo snel mogelijk de beschikking heeft over alle documenten. Dit zou bijvoorbeeld kunnen betekenen dat ik de documenten ga bundelen alvorens deze naar de eindklant worden verzonden. Benieuwd naar de verdere invulling van dit project? Via mijn LinkedIn pagina houd ik je graag op de hoogte!

Speelt deze situatie ook op jouw kantoor? Kijk even verder op de website, of contacteer een consultant op 0885672000.

Transaction Robot

Leave a Reply

T 088 567 2000