Upgrade de Transaction Robot tot je

Klant Contact Centrum

Ik leid alle contacten in goede banen.
Automatisch, snel en foutloos!

Hoe? Bel me gerust: 088 567 2000

Eén Klant Contact Centrum

Upgrade me tot je Klant Contact Centrum. Alle berichten van en over je klanten – crossmediaal – ga ik centraal registreren en  classificeren. Daarna zet ik ze door naar het juiste behandelproces en uiteraard het digitale dossier van de klant/polis/schade.

We doen het natuurlijk samen

Natuurlijk wil ik steeds beter worden. Als ik iets (nog) niet weet, schakel ik direct je hulp in. Daar leer ik weer van, zodat ik het de volgende keer zelf kan doen. Zo kan ik je steeds meer repeterend werk uit handen nemen. Met als doel: álle klantcontacten eenduidig verwerken.

Aansluiten op het juiste proces

Iedere call/bericht is een oproep om tot actie over te gaan. Welke actie dat is en door wie deze actie het best gedaan kan worden, zoek ik dus voor je uit. De verzamelde gegevens match ik met jullie processen en business rules. Zo is precies duidelijk wie de klant hiermee het beste kan helpen.

We maken geen onderscheid meer tussen
telefoon, e-mail, post, intranet en/of social media

Waarom dit zo werkt

Samengevat: dit wil ik graag voor je doen

Tijd voor je winnen

Laat al het repeterende werk gewoon aan mij over.

Processen uniformeren

Samen ervoor zorgen dat de back office eenduidig werkt.

Altijd werken

24/7 ben ik voor je aan het werk op het KCC.

Ik help je verder met de digitale transformatie van je back office Laten we kennismaken